roxana
ma plangeam ca am multe poze din ultimii ani, care sunt doar pe calculator si nu am fost in stare sa le scot pe hartie...nici de la nunta, nici de la nasterea copilului..

insa acum m-am gandit sa recuperez pozele de pe hartie, facute inainte sa stiu eu ca exista aparat foto digital...

in liceu, eu cu prietena mea, probabil chiuleam...


tot in liceu, dar pe vremea aia chiar nu fumam...


la 17 ani, eu, inocenta :D


cu mamamea si cu sora mea, eu aveam 23 de ani


primul nostru revelion


pisica mea pe care au mancat-o cainii la vreo 2 ani de la poza asta..


eu in bulgaria


prietenele din facultate



eu pe la 8 ani


eu cu tatal meu


eu cu sora mea


mama mea la 16 ani, cred
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Frumos, tare mult imi plac pozele astea vechi. Dumnezeule, dar ce culoare superba de par ai!


  2. roxana Says:

    multumesc frumos, pentru ambele aprecieri.


Post a Comment