roxana
ma rog, e deja 2 martie, dar observ ca toata lumea a scris de 1 martie, asa ca ma conformez si eu...
am cateva amintiri de mentionat:

-cum in clasele 1-4 duceam toti cate un martisor invatatoarel noastre dragi. eram 40 in clasa, si saraca se chinuia mereu sa le puna in piept pe toate, sa nu ne supere pe niciunul... tare draga ne-a fost tuturor, am fost prima ei serie 1-4, si ne-a indragit si ea pe noi... am fost si o clasa reusita, cel putina sa imi place mie sa cred. ne-a rugat sa o cautam intotdeauna in periada asta 1-8 martie, insa din pacata nu mai stau in orasul acela de vreo 12 ani.. ii trimit un gand bun

-lalelele: florile mele preferate, pentru ca "iubitul" meu din 1-4 mi-a dat in clasa a 5-a o lalea. noi doi cumparam flori pentru domnisoara invatatoare, si mi-a luat si mie una... ce emotie pe mine :D

-se apropie 8 martie, care in copilarie insemna ziua mamei: deja faceam felicitari, pregateam cadouri pt mama mea...atat cat ma ducea pe mine capul pe vremea aia.... acum ma sarbatoresc si pe mine, mai ales ca am ajuns si eu sa fiu mamica intre timp. puiul meu e prea mic sa stie de asta deocamdata, dar taticul lui stie..

caldura...dar de asta se bucura toata lumea...toti speram sa nu mai vina peste noi vreo zapada....desi cand eram copil ce ma mai bucuram de ea...era mult mai amuzant decat acum...

si revenind in prezent...chiar sper sa am un an bun... am nevoie sa ma simt bine in pielea mea si presimt ca va fi primul an in ultimii 3, in care o sa fiu la inaltime...am nevoie de vara, de caldura, de energie...

tuturor o primavara excelenta!

-
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment