roxana...
am trecut in 2009 acum 10 zile si cateva ore. am petrecut, m-am distrat. mi-am adunat niste prieteni care nu prea se cunosteau intre ei si nici acum nu se cunosc foarte bine, pt ca nu prea s-a stat de vorba. de revelion am dansat. mult. a fost ca o sedinta prelungita de aerobic. a fost bine.
dar nu am nici o dovada. am dovada ca prietenii mei au dansat. am poze. dar eu nu sunt in ele. asa cum nu sunt nici in pozele cu copilul meu. eu sunt mereu fotograful. mie nu prea imi face nimeni poze. asa ca nici nu se poate spune ca exist daca te uiti la pozele din calculatorul meu din ultimele 10 luni. sunt intr-o perioada de inexistenta. doar in oglinda vad ca exist, fizic. dealtfel, nici nu prea imi pare rau. oricum nu m-as recunoaste in poze. nici nu mai sunt eu. sarcina m-a schimbat si inca nu imi revin. asa ca poate e mai bine sa nu am amintiri din perioada asta. o sa revin in prezent la un moment dat, dar nu stiu inca exact cand. poate o sa fie o surpriza.
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment