roxana...
am fost si eu la mall baneasa. wooooooaw... ce mai mall! ce-o fi asa deosebit la el nu stiu. adica e mai mare, are mai multe magazine, are aleile denumite: fashion street, glamour street, bullshit street, ca sa zic asa, ca nu e nimic nou pe nicaieri. da, arata bine, ma tot asteptam sa dau de vreo monica columbeanu, dar e un mall ca toate celelalte, in esenta lui. adica cu fitze. m-am distrat putin ca se filma o emisiune cu mihaela radulescu si am vazut si eu pe viu cum arata. mi-a placut un magazin cu ciocolata si diverse uleiuri si esente. aa, si intr-un magazin de parfumuri m-am mai distrat, ca era un vanzator gay, clar. am stat cu el sa-mi arate diverse arome numai ca sa-l aud vorbind si sa-i privesc mimica. mereu mi-am dorit sa cunosc persoane gay, mi se par fascinante.
dar cel mai frumos lucru pe care l-am vazut acolo a fost un inger. adica o fata imbracata in inger, cine stie de unde venea si unde se ducea, si a trecu pe langa noi cu niste aripi mari si albe, foarte frumoasa, micuta, chiar parea un inger :D..... nu prea mergea cu peisajul.
dar pot sa spun ca am fost la mall.
Etichete: | edit post
1 Response
  1. roxana, si eu am trebut azi pe langa mall, in masina, injurand ca plecasem din otopeni de o ora si inca nu trecusem de el.

    dar vad ca nici de la tine nu primesc lucruri mai frumoase


Post a Comment