roxana...
aproape zilnic. nu sunt eu cel mai tare sofer de pe sosele, nu depasesc dacat daca sunt foaaaarte sigura, dar ma pot duce de colo pana dincolo, unde am treaba. si am schimbat perspectiva. serpentinele care ma duc la ai mei acasa, serpentine care ma ingrozeau ca pasager... le urc si le cobor fara probleme. eram sigura ca nu le voi putea invinge niciodata. si totusi, cand te ajuta masina... si nici masina nu mi se mai pare atat de mare acum. si nici nu ma enervez in trafic, si nici daca ma injura alti soferi ca merg incet. adica merg cu viteza legala, iar in afara orasului merg cu 10% mai putin decat ceilalti :)) adica de obicei in spatele meu este coloana. dar am mamaligile in geam si asta e. cine vrea si poate sa ma depaseasca, e liber s-o faca. eu am si copil in masina de obicei, asa ca sunt prudenta. desi am impresia ca o sa imi treaca repede...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment