roxana...
adica eu cu masina, alaturi de toti nebunii. ca incepator intr-un oras cum e constanta, e putin infricosator. nu sunt eu cea mai sperioasa persoana, si mi-am si impus sa am curaj sa merg cu masina. dar soferii astia sunt, marea majoritate, nebuni. zici ca nu le pasa -nu neaparat de masina lor, sau a mea - dar, asa... de ei, de viata lor, de viata altora... adica, sunt la televizor zeci de accidente zilnic. si totusi, a doua zi...altul face aceeasi manevra, acelasi accidenat... zici ca e o moda... ideea era ca azi m-a lovit unul. si nu era vina mea, am intrebat si eu prieteni soferi, ca de!, poate eu nu am fost pe faza.. nu! nu a fost vina mea. prostul a iesit din sens unic, intr-un drum cu prioritate, paralel cu o alta masina, deci fara vizibilitate... eu am mers linistita, eram si in rampa... special ma uitasem dupa semnul cu prioritate...si ma lovest ala in fund!!! am simtit ca imi fuge fundul doar putin, dar am trecut de el. opresc... ma uit in spate....el s-a dus pe drumul lui, ii mai trebuia carnetul, cred. ce sa mai fac? am aripa putin infundata... dar oricum masina noastra e obisnuita cu asa ceva, oricum e ea peticita in mai multe locuri, ca si al meu sot face din astea.
dar ma simt mandra...am avut un accident... si am visat azi-noapte ca ma oprea politia, am visat exact strada aia...poate pentru ca stiam ca trebuie sa ajung acolo si m-am tot gandit cum sa ocolesc s-o evit. si am hotarat sa merg totusi pe acolo... si visul parca s-a adeverit, dica ceva s-a intamplat...
si asa eu cu masina. dar nu ma doboara pe mine asa ceva :))))

aa, si in spatele meu era o ambulanta...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment