roxana...
adica am si eu permis de conducere, ca pana acum am condus cu dovada, chiar si expirata...dar de azi.... sunt si sofer, am si semne de incepator... ma descurc. e destul de interesant sa conduci o chestie metalica cu 4 roti, cu motor, etc, de dimensiuni mai mari ca propria ta persoana, iar ca greutate, ce sa mai zic! mie mi se pare...ireal! eu! conduc! ... si inca nu am lovit pe nimeni!!!!! sper sa nu fie cazul, ca as vrea sa tin mai multa vreme permisul asta european...are o gaura cu imaginea mea pe el pe o hartie transparenta...ma rog :))... m-a costat ceva nervi pana l-am obtinut, iar acum trebuie sa profit de el. aa, si o prietena mi-a zis ca am noroc ca sunt blonda, ca se feresc soferii de mine :)) adica "las-o si pe proasta asta!" asta e, inca o blonda la volan... si totusi, ati vazut la stirile noastre cu accidente rutiere, sa se fi produs vreunul din vina vreunui sofer-femeie? eu nu...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment