roxana...
cine are friends? ca in "friends" adica. serialul... m-am uitat in 3 saptamani la toate 10 sezoanele. si m-am intrebat: chiar exista prieteni ca ei? o gasca atat de unita, care sa se sprijine in tot ce fac, sa treaca peste toate problemele fara sa se supere, sa supravietuiasca 10 ani macar? stiu ca e film, stiu. dar m-am gandit si la mine si ce prieteni am:

una la bucuresti, ramasita din vremea cand locuiam in orasul in care m-am nascut si din care m-am mutat la 17 an. e prietena mea de suflet, chiar daca nu ne vedem si nu ne scriem... dar avem ceva in comun: jim morrison.

una la timisoara. ne vedem rar, dar e cea mai buna prietena a mea din liceu. vorbim pe mess si ne vedem in orasul comun unde m-am mutat la 17 ani, ploiesti. mai mergem in concedii uneori impreuna. avem in comun tot pe jim.

4 prietene din orasul in care am facut facultatea, craiova. una e acum in caracal, una la chisinau, una la bucuresti si una in anglia. tot rar ne vedem. ne avem in comun una pe alta.

una tot din ploiesti, colega din primul meu a in invatamant, care a plecat in scotia acum 4 ani. vb pe mess si ne vedem cand vine ea in tara.

3 prieteni tot in ploiesti, fosti colegi profesori, cu care ma vad cand ma duc la parinti sau cand vin ei la mare.

2 aici, prin zona, am fost colege la negru-voda. acum lucram in scoli diferite. ne vedem cam la 2 saptamani.

apoi am fini. prieteni de aici, ai sotului, ai cumnatului.

cam atat. cea mai buna prietena momentan este o colega a sotului, asistenta la salvare, care are 40 de ani si e foarte de treaba si care m-a ajutat mult cat a fost sotul plecat in voiaj.

nu e ciudat? dau vina pe faptul ca m-am mutat mereu. si pe faptul ca sunt pretentioasa. si ca de la o varsta se fac greu prieteni. toti deja au un grup de prieteni, in care nu prea te poti integra. in esenta eu nu am o prietena apropiata. nu mai am o "cea mai buna prietena" pe care sa o vad zilnic sau sa vorbim zilnic la tel sau pe mess, si nici nu pot sa imi fac una. de acum toti sunt prieteni de conjunctura.
il pot considera cel mai bun prieten pe sotul meu, dar asta e normal. insa as avea nevoie de mai mult.
Etichete: | edit post
4 Responses
  1. eu am suferit dupa multe mutari, dar ce imi place e ca atunci cand ma intorc in bucuresti imi regasesc prietenii ca ieri. si ei intre ei sunt ca acum 9 ani, cand ne-am cunoscut. plus cateva cumetrii.

    si uite, eu iti spun ca il avem in comun tot pe Jim. sa vezi si sa nu crezi :D


  2. Zicolorata Says:

    Sa stii ca eu constat de multe ori cat de ciudata sunt. Am patru prietene de suflet. Dar toate trei sunt diferite. Si fiecare stie numai o parte a sufletului meu. Ce stie una nu stie niciuna din celelalte doua. Pur si simplu nu pot sa ma deschid toata, sub toate aspectele, fatetele, nimanui. Fiecare are o bucatica din mine. Si tanjesc in sinea mea dupa cineva in fata careia sa ma deschid cu tot ce inseamna EU. Altcineva decat sotul. Si nu cred ca voi avea parte.

    SI ca un facut, doua dintre ele sunt departe. SI mi-e tare dor....


  3. Zicolorata Says:

    trei. trei prietene :)) nu patru


  4. roxana... Says:

    asa, daca ma gandesc, eu mai multe prietene... dar fiecare e din alta perioada a vietii mele, si cu fiecare vorbesc altceva. nici eu nu am una de suflet si e foarte greu de gasit de-acum inainte.


Post a Comment