roxana
adica ce am mai facut eu in ultima vreme....ca de cand nu am mai scris, multe s-au mai petrecut... ca sa parafrazez pe cineva celebru...

mai intai, l-am avut pe victor bolnav... tevatura mare, tata panicat, copil fara pofta de mancare, analize, internare in spital, perfuzii, antibiotic, analize bune, viermisori in pampers, copro-cele negative...sunt, nu sunt.... acum e bine, mananca mai bine ca inainte....

oameni in vizita, verisoara, prieteni, copii, mers la plaja, la locuri de joaca...

acum tocmai m-am intors de la parintii mei, unde am stat 3 zile. astept alta verisoara, care insa nu se va caza la mine, ci undeva in mamaia. dar ne vom vedea....

rezolvat cu dosarul de pretransfer, maine merg sa iau decizia si sa ma prezint la noua scoala... incep din nou serviciul, nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu....

gasit bona pentru victor: o fata cu un baiatel cu o zi mai mare decat victor, deci o sa aiba si un partener de joaca... este in drumul meu spre scoala, deci il pot lasa si lua fara nici un ocol....

am facut 7 sedinte de masaj anticelulitic, am plati inca 7 si le incep de maine. rezultate relativ vizibile....

cam atat....
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment