roxana
da... eu am reinceput serviciul, asa ca a trebuit sa gasesc pe cineva cu care sa-l las. si am gasit, prin cunostinte, o fata cam de varsta mea, cu un baietel cu o zi mai mare ca victor. e in drumul meu spre scoala, asa ca e foarte simplu pt mine sa-l las acolo.
asa.. impresii:
victor se bucura ca e in compania unui baietel de varsta lui, se cearta pe jucarii, vor fiecare biberonul celuilalt, chestii obisnuite.
a stat fara probleme fara mine, nu a plans, a mancat, a dormit, s-a jucat...
imi place ca e curat, nu sunt lucruri periculoase la indemana, mancarea e buna, ciorba miroase extraordinar..
gabi, bona, il place foarte mult, sau asa vad eu, se inteleg bine. e mai vorbareata ca mine, si poate victor va deveni si el mai prietenos sub influenta ei

singurul lucru de care im pare rau e ca baietelul ei pare sa sufere, cel putin acum, la inceput, din cauza prezentei unui alt copil care ii fura partial atentia mamei lui... e gelos... sper sa se obisnuiasca....

iar eu... mai stau si singura, fara grija lui, desi tot am impresia ca il aud plangand in camera lui, sau dau tv mai incet sa nu-l trezesc.... oricum, dupa ce l-am lasat acolo, si dupa ce mi-am terminat eu treburile, m-am simtit fara rost. na, si acum eu ce fac? unde ma duc? hai acasa totusi, poate mai fac si eu ceva curatenie...


mult mai tarziu...... m-am cam inselat... victor azi nu a mancat si nici nu a dormit la bona. l-am luat de acolo la ora 5 si acum doarme la el in pat....nu e asa usor cum am crezut, o sa avem si noi partea noastra de lupta si adaptare.....
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Va doresc sa va fie usor si lin. Le e si lor greu, mititeii de ei, de multe ori mult mai greu decat se arata. Pupam!


  2. roxana Says:

    da, azi nu a fost o zi usoara pentru el...sper sa fie mai bine maine...acum pe la 10 l-am trezit, s-a jucat putin, nu a vrut sa manance nimic si la 11 s-a culcat iar...foarte obosit, micul...of, puiutii astia....


Post a Comment