roxana
azi a fost luni, si parca a fost mai bine la scoala... atmosfera mai calda, mai vesela...incepe sa rasara soarele...cu toate ca azi in constanta a plouat rau, iar s-au inundat strazile si s-a circulat infernal, iar eu am fost in trafic de la 9 dimineata cam in permanenta...

mda, poate o sa fie bine, totusi. singura mea nemultumire este ca in scoala nu exista loc de fumat. sincer, nu inteleg de ce s-a votat legea cu interzicerea fumatului in institutii. nu este ilegal sa fumezi, nu? din cate stiu eu, nu te ia politia ca iti aprinzi tigara. deci, nu e ilegal. atunci e discriminare!! de ce nu s-a votat o lege sa oblige institutiile sa creeze un spatiu destinat fumatorilor, fie si o debara cu un geam. de ce sa ies eu pe ploaie sa fumez? bun, nefumatorii pot zice, cum de altfel mi-a si zis astazi cineva, ca ma pot lasa, sau pot sa nu fumez la scoala... de ce, frate, e ilegal???? sincer, nu inteleg.

si culmea, sunt in minoritate. n-am vazut pe nimeni inca sa fumeze. probabil din acest motiv nici nu exista loc de fumat, pentru ca dincolo, unde jumatate erau fumatori, s-a infiintat o cancelarie de fumatori. ma rog, era in corpul sin spatele curtii, traversai curtea, ploaie, ninsoare, dar daca tineai mortis sa tragi un fum, o puteai face stand pe un scaun si folosind o scrumiera...

serios, nu tin neaparat sa suflu fum in nasul nefumatorilor, dar atata timp cat nu este ilegal, ar trebui sa am voi sa fumez, daca asta vrea muschiul meu, nu? par foarte razboinica, dar presimt ca voi fuma la usa scolii, pe unde intra si elevii, care nu au intrare separata... asta cel putin in prima luna... apoi voi renunta... adica voi fuma acasa si gata... ce mare nenorocire pana la urma, nu? si totusi, ma simt discriminata si minoritara..


edit: culmea, cand am postat, a aparut un anunt google: esti fumator si vrei sa te lasi de fumat? da ce-aveti, frate cu mine? asta-i culmea! NU, NU VREAU, E CLAR?
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Da.mi voie sa rad, ai fost dulce tare. Cred ca nici la intrare nu vei putea fuma, fiindca induci levilor obiceiuri nesanatoase :))))))


  2. roxana Says:

    da, eu o sa corup niste nevinovati :)))))


Post a Comment