roxana
adica despre neajunsurile vietii intr-un oras, la bloc.
nu toata lumea se poarta asa cum iti doresti tu. si se pare ca cei mai multi sunt nesimtitii, alcoolicii, analfabetii, jegurile si scursurile societatii, cu care nu te poti lupta, ca musca din tine.
iti e teama sa te plangi de vecinii de sus, ca maine iti gasesti masina zgariata sau cauciucurile sparte. nu poti sa le spui sa nu mai arunce tigari si alte mizerii pe terasa blocului, din acelasi motiv...

eu azi nu am putut avea o zi normala, pentru ca niste retarzi au hotarat sa petreaca ziua la barul de la parter, si sa asculte muzica taaare, din portbagajul masinii, exact sub geamul meu.
in prima faza am coborat sa ii rog sa opreasca:
-va rog, puteti opri muzica?
-de ce, ai copil?
-da, am copil, si incerc sa-l culc.
-de unde sa stiu eu?
-pai sunt in jur 3 blocuri, imposibil sa nu fie si copii mici pe aici, nu?
-acuma tipi la mine???
-nu tip, ridic vocea pentru ca e muzica la maxim si nu ma aud vorbind...
-(ceva neinteligibil)
-multumesc
......

au dat mai incet timp de 10 minute, apoi din nou la maxim. asa ca am chemat politia, ca era ora 3. sincer, poate rezistam mai bine si nu ajungeam sa chem politia, dar victor nu dormea, eu sunt bolnava si chiar voiam sa ma odihnesc.
vine politia, imi ia mie datele, si imi spune ca de vina e asociatia de proprietari, ca le-a dat aprobare sa faca barul la parter. bun, dar cand m-am mutat eu deja era barul acolo. ce mai pot face eu? nimic, normal. iar lor probabil ca doar le-a atras atentia, nu amenda, nimic. apoi a fost relativ liniste, adica muzica o idee mai incet, pana la ora 4. adica ora la care oficial inceteaza restrictia de liniste si ai voie sa fii nesimtit, ca nu mai cheama nimeni politia. si la 4 au dat din nou la maxim...

acum, sa le explic eu ca victor a dormit doar o ora, si ca imi sunt datori cu doua ore de liniste, furate de ei intre 1 si 3???? nu, am facut un exercitiu de vointa, mi-am luat copilul care nu mai dormea, normal, si am plecat de acasa.

si am calatorit eu cu copilul cu microbuzul pana la gara in parc, si cu autobuzul inapoi, si m-am simtit tare bine. el s-a jucat si a cazut lat seara, iar eu m-am simtit mai normal. insa in autobuz ma simtam ciudat...uitasem cum e, si doar am mers de mi-a iesit pe nas cat am facut naveta la viata mea. merg cu masina de 2 ani, nu de mai mult. dar eram mandra de mine, si de victor, ce cuminte a fost si cum s-a uitat pe geam la masini...

iar despre retarzi, nu ma pot impaca cu ideea ca trebuie sa plecam capul in fata lor! ca nu exista amenzi suficient de mari sa-i potoleasca, sa ii faca sa regrete amarnic ce au facut. stiu clar ca se inteleg cu politia, etc... coruptie la nivem microscopic, dar tot coruptie se numeste. data trecuta l-am auzit eu cu urechile mele pe politai cum le spunea ca nu le da amenda prea mare, ca stie ca nu au bani, etc... si aia cum faceau pe umilii in fata politiei, si ei au bani de dat pe bautura si pe nenorocirea aia de sistem de boxe...
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. chestia asta o traiesc si eu seara de seara, cu muzica sub geam, cu diferenta ca la mine rasuna manelele din cate o masina parcata.


  2. Unknown Says:

    Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro


Post a Comment