roxana
dupa paste, cand l-am dus iar la gradi, lui victor iar a inceput sa-i curga nasul. evident, taica-su era agata de tavan de nervi cand a vazut, si ne-am gandit la tot felul de lucruri. in principiu, eram foarte nemultumiti si am cautat cauza. eu m-am gandit ca a facut alergie la ceva. dr ne-a zis ca nu e rosu in gat, deci nu e racit, e altceva. buuun.

miercuri cand l-a dus taticul lui la gradi, a simtit miros de igrasie. si la 5 cand m-am dus eu sa-l iau, am simtit si eu. foarte puternic! dimineata nu se simte asa de tare, dar dupa o zi intreaga...se simtea umezeala si miros de mucegai.

joi l-am dus pentru ultima oara, si noi, parintii lui, am fost la cautat gradinite. am ajuns pana la urma la una unde este si baiatul unei prietene. ea facuse deja turul gradinitelor si se hotarase aici. am mers pe mana ei si azi l-am dus pe victor acolo, sa vada doamnele daca e ok, sa hotarasca daca il primesc, el fiind cu pampers, nu cere la wc, etc. si aici nu e tocmai cresa, e gradinita.

oricum, pana la ora asta nu m-au sunat, deci probleme cu victor nu au avut. abia astept sa ma duc la 5 sa-l iau, sa aflu verdictul. azi a fost prima zi de "examen" a baiatului meu, si sunt tare emotionata si curioasa sa vad cum s-a descurcat.

deci victor, din cauza fostei gradinite, a facut rinita alergica. si am aflat ca nu e singurul care s-a ales cu asa ceva de acolo...nu vreau sa fie toata viata cu batista la nas din cauza asta, asa ca a trebuit sa ne miscam repede. sper sa facem alegerea buna de data asta...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment