roxana
da, am copilul acasa...
si, specific lui victor, una calda una rece

adica ieri = zi buna.
- mami, mi-a fost dor de tine, si te iubesc;
- ce bine e acasa cu mami si cu tati; etc, dulcegarii pe care le-a invatat ca pe apa si le toarna stie el cand...
aseara a mancat scrumbie la gratar:
- ce bun e pestele! ce bine e sa mananci!

azi = nu am cuvinte.
nu a mancat de dimineata decat de 2 ori din omleta, dupa care mi-a spus:
-omleta asta are un gust oribil. (!!!)
la pranz a luat o data din galusca, dupa care mi-a spus:
-mie nu imi plac galustile! (!!!! pana azi a mancat galusti cu cea mai mare placere)

la somn...nici vorba...nu mai dorm, nu-mi place sa dorm, nu mai pot sa dorm, nu vreau sa dorm deloc!!!

si ziua inca nu s-a terminat...
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Alina Says:

    Rabdare si tutun. daca ar fi doar al tau asa... Am si eu un specimen acasa, azi e topit dupa mine, maine nu ma baga prea tare in seama sau deloc si il adora pe ta-su.
    Azi vrea banane la fiecare masa, maine imi spune "nu-mi place... as vrea capsuni".
    Vezi de ce nu ma las eu de fumat? :)


  2. roxana Says:

    ha ha, ca bine zici!


Post a Comment