roxana
in seara asta, pe la 10 fara un sfert, suna telefonul. la telefon, victor: mamiiiiiii, vreau sa dorm cu tineeee!

suspina la telefon.. mi s-a oprit inima, nu-mi venea sa cred ca e baiatul meu...am incercat sa-l linistesc, pentru ca am banuit ca a facut circ cu maica-mea la culcare, a inceput sa planga si a zis: nu mai vreau sa dorm cu tine! vreau sa dorm cu mami! asa ca m-au sunat pe mine macar sa vorbesc cu el...

l-am linistit... apoi am aflat ca a facut baie, i-a facut mamaie masaj, totul bine pana la sters in urechi. acolo s-a rupt filmul, si nu s-a mai putut face nimic...

abia miercuri vine baiatul meu acasa. imi venea sa le spun sa vina maine sa mi-l aduca, dar stiu ca nu se poate...
oricum, maine o sa fie bine. are trambulina, are catei, are curte, are ce face. stiu ca maine nu o sa mai planga dupa mine. dar un sentiment de vinovatie tot ma urmareste...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment