roxana
nu ma refer la film, desi si el e haios...

ma refer la faptul ca victor il spune pe R, cam de vreo 3 saptamani. din ce in ce mai bine, chiar.
cateodata la uita si spune tot cu L. alteori, dupa ce il corectez, spune tot cu L, pentru ca nu suporta de fiecare data sa fie corectat.

mai amuzant este ca nu stie cand sa pun R in loc de L. cred ca asta am de corectat la el. de exeplu, lui Florin, evident ca ii spunea flolin. acum se corecteaza si zice Frorin

ii place, cand vine vorba de R-ul lui, sa spuna poezia cu Rica nu stia sa zica etc.
ii place sa se de exemplu de cat de bine vorbeste el acum, ii spunea unui prieten:
"cand eram mic nu puteam sa spun ardei iute, spuneam adei iute. acum pot sa spun ardei iute "

spre rusinea mea am uitat sa consemnez evolutia limbajului lui. insa tin minte ca asta vara m-a dat pe spate cu o fraza:
"gata cu tigara, imbraca-te si hai sa mergem la plaja" evident, fara R-uri.

este foarte sfatos, cand se intalneste cu copii mereu le spune: nu ai voie asta, nu ai voie aia, vezi cai ai facut nu stiu ce, etc... ma gandesc acum ca poate am stat eu prea mult cu gura pe el. pentru ca multe expresii le are de la mine, ca cel mai mult sta cu mine...

mi-a placut ca a retinut explicatia mea legata de faptul ca nu are voie sa manance ciocolata seara. i-am zis ca ciocolata te agita, si devii ca o mata agatata de tavan cu ghearele. nu stiu ce a fost in mintea mea cand i-am zis asta, dar el a retinut, si cand vine vorba de ciocolata, spune povestea cu ghearele in tavan...

cand pleaca cineva de la noi, are grija sa spuna: pa pa, ai grija, drum bun, si sa asculti de...cineva, vede el, stie exact ce si cui sa spuna de cine sa asculte...pe urma, inchidem usa, si spune multumit: i-am spus toate chestiile...
tot legat de asta, e foarte suparat cand plecam de undeva in graba si nu apuca el sa spuna la revedere. spune: nici macar nu am apucat sa-i spun pa pa...si dureaza sa-l conving ca de fapt a spus, si ca persoana respectiva i-a si raspuns...

cred ca ar trebui sa imi notez cand imi mai aduc aminte cate ceva...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment