roxana...
iar dau luni de permis....adica, dau orasul, ca sala am luat-o azi....eu pic la oras, nu la sala ca majoritatea. oare ce spune asta despre abilitatile mele de conducator auto? am picat de doua ori pana acum. oare nu sunt facuta sa conduc? si eram asa convinsa ca o sa fiu un sofer excelent! cred ca e cazul sa revin la realitate...instructorul meu zice ca ar trebui sa iau, conduc bine, etc. oare ce ar putea sa spuna bietul om, doar el m-a invatat.. dar eu iar vin cu dosarul in mana... cineva imi zicea ca trebuie sa dau bani, ca majoritatea asa fac. oare asta sa fie explicatia accidentelor de pe soselele tarii noastre? soferi nepriceputi si politisti corupti? eu tin totusi sa iau permisul 'pe bune'. cred insa ca daca pic iar o sa intru si eu in randul celorlalti...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment