roxana...
eu sunt convinsa ca baiatul meu e cel mai frumos din lume. i-am luat chiar si un body care spune asta...dar si o alta mama are precis un body identic. deci in mod clar nu e al meu cel mai frumos. poate nici al ei. poate mama celui mai frumos baiat din lume nici nu are un body care sa spuna asta :))))))))

m-am uitat la finutul meu David cand avea 2-3 zile. mi s-a parut rosu si umflat la fata. am zis in gandul meu ca baiatul meu nu a fost niciodata asa. si m-am dus acasa sa ma uit pe pozele de cand victor avea cateva zile... surpriza! era rosu si umflat! mi s-a facut putin jena cand mi-am amintit de zilele acelea cand intrebam pe toata lumea: nu-i asa ca-i frumos? normal ca ziceau ca da! (cea mai sincera a fost sabina, care a zis: 'da, atat cat poate sa fie de frumos un bebelus', motiv pentru care m-am suparat putin pe ea, convinsa fiind eu ca putea face si ea efortul sa imi spuna ca e superb) ei bine, si nu era asa de frumos!!!! nici macar mie nu mi s-a mai parut! era rosu si umflat la fata, apoi a facut o eruptie si ii dadeam cu crema pe fata... dar mie mi se parea superb, si imi aduc si acum aminte cum ma uitam la el si simteam ca mi se sparge inima de dragoste pentru el...... si acum e la fel. acum chiar e frumos (subiectiv vorbind), acum are expresii, rade, plange, vorbeste cu noi, cu jucariile (numai el stie ce spune, dar o sa se hotarasca el sa ne traduca intr-o buna zi).... trec pe la el seara inainte sa ma duc la culcare, cand el doarme deja de ore bune, il mangai putin ii zambesc... el doar se stramba putin ca l-am deranjat, apoi il las sa doarma...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment