roxana...
despre victor vreau sa povestesc ceva: (oricum probabil el va fi personajul principal in piesa asta)... a inceput sa misune prin camera lui. acum trebuie sa deschid cu grija usa, ca nu stiu niciodata unde a mai migrat. si in ce pozitie. uneori il gasesc la 1 metru de unde il pun, dar tot in fundulet. o vreme m-am tot intrebat cum face. oare se deplaseza pe fund? si acum stiu ca o vreme asa a facut. sare in fund, se trage, incet-incet... tare distractiv de urmarit. dar azi am mai observat ceva. din pozitia pe burta... nu stiu cum a facut, s-a ridicat pe genunchi, si-a bagat un piciorus sub el... s-a sprijinit in maini bine de tot si s-a ridicat in fundulet. apoi eu am strigat: bravo, mamicule! ce baiat destept! el nu parea impresionat, s-a uitat la mine un pic mirat apoi si-a vazut de treaba. eu l-am pupat ca o leoaica mandra de puiul ei. si gata evenimentul. in afara de telefonul dat leului ( a se citi: tatalui baiatului :D) sa-l anunt de marea realizare a puiului. si el a fost incantat.
dar puiul? pentru el este evolutie in plan motor (sau motric, imi scapa acum, tot neuronul e de vina) si atat. pentru noi este un maaare eveniment, despre care am de gand sa ii anunt si pe bunici in curand......of, suntem parinti de-acum.
0 Responses

Post a Comment