roxana...
asa cum am zis, m-am dus la aqua magic cu victor. si cu finii cei noi. mihai a muncit, ieri, dar a zis ca nu are rost sa nu ma duc. asa ca.... m-am dus.
si... nu stiu exact ce sa zic.... nu de spre parc, ca nu a fost prima oara, ci despre a merge cu un copil mic la a.m. adica, la cat costa ( am platit 60 lei) nu poti sa te duci la 9 si sa pleci la 11, cand nu mai e de stat la soare. am stat pana la 7. a fost un chin. in nici un caz nu m-am distrat. nu am facut decat sa stau cu ochii pe el. dar sa o iau cu inceputul.
1. parcatul masinii. pare fara legatura cu experienta in sine, dar cand petreci o ora cautand loc de parcare, ti se cam taie cheful. m-am invartit ca nebuna o vreme, apoi am iesit in sosea, in ideea sa intru din nou pe la capt, sau.... nu stiu la ce m-am gandit....dupa 30 de minute in care victor urla saracu' in spate deja. deci, am iesit, si am intors spre constanta, gandind ca la oxford intorc si intru iar. ee, si de la bariere pana la sensul giratoriu de la oxford, am vazut pe partea cealalta coloana pe 3 randuri..... asa ca am intrat in cta, pe la city mall, apoi pe la delfinariu si am intrat mai repede. asa procedasem si de dimineata, presimtind eu aglomeratie in zona oxford, ca am mai patit-o. e, si am intrat iat la aq.m., iar caut loc, iar nu gasesc... la un moment dat ma trezesc ca ma tin dupa unii, pur si simplu, si am ajuns langa o terasa, langa o casa, pomi...mai erau cateva masini acolo, am parcat si eu, la umbra... eram foarte aproape si de intrarea in parc, dar nu in parcare. am avut noroc.
2.in concluzie, am avut intentia sa intru in parc la 9, ca sa am timp sa stau cu victor la soare pana pe la 10 .30, apoi sa ne bagam la umbra. nu am reusit. am intrat in parc la 10 jumate..... plina de nervi. bun, am cautat sezlong, am oprit si pentru fini doua, si.... acum? eu cu el. hai mami, sa lasam la vestiar banii, telefoanele si ce mai aveam de valoare. buuun, acum hai in apa. dezbracat. asa am gandit eu in momentul ala. asa l-am bagat in alte piscine si in mare. si, dupa vreo 5 minute, vine o tipa si imi spune sa-i pun pampers sau chilotel. ok, mi-a picat fisa, trebuie sa fim decenti, mami, hai sa punem pampers. zis si facut. numai ca la un moment dat observ cum baiatul meu mergea cam cocosat, si imi dau seama ca pampersul se umpluse de apa...... si il cara dupa el... hai mami sa cumparam un slip. cam maricel, 15 lei, dar asta e, trebuia sa rezolv cumva.
apoi am mai stat cu el cateva minute prin apa, dupa care a inceput pe mine sa ma usture pielea, cu toate ca ma dadusem cu crema. il dadusem si pe el, cu factor 50...oricum, deja nu mai era de stat. ne-am bagat sub umbrela....
adica eu am incercat... el nu voia, tot tragea la apa. saracautul. se ducea pe dalele alea incinse si incepea sa planga ... il ardeau pe talpi. eu, in dilema: sa-l incalt sau nu? am hotarat sa nu, gandindu-ma ca asa nu se va mai da jos de pe sezlong si nu va fi expus la soare. pana la urma, dupa inca cateva incercari, a renuntat si a ramas la umbra. a baut niste apa, niste lapte, a mancat ceva, apoi a inceput chitaiala.... era obosit, ii era somn, dar nu prea putea sa adoarma. galagie, caldura.... ma uitam la el si ma gandeam de ce imi chinui eu copilul pe acolo. ma consolam cu gandul ca de la 5 urma sa fie mai bine, si se va juca fericit, fara sa imi fie teama ca il arde soarele...

3.ee, pana la urma, cam pe la 1, a adormit si el. i-am cantat, l-am tinut in brate.... a adormit epuizat. l-am pus pe sezlong si am respirat usurata, un pic. batea si vantul, am dublat umbrela cu un prosop... am zis ca m-am descurcata pana la urma.

s-a trezit la 3. pana la 5, inca 2 ore de alergat dupa el sa-l aduc inapoi sub umbrela. l-am dat cu crema de mai multe ori, l-am mai dus in apa doar sa-l ud, apoi repede inapoi... eee, pe la 5 i-am dat ok. si de atunci a fost mai bine. s-a jucat in apa, i-a placut. am stat pana pe la 7, cand abia l-am scos din apa, cu urlete si dat din picioare.

a avut si o poveste de dragoste si prima lui dezamagire....l-am urmarit si l-am pozat si mi s-a strans inima...
DAR.... nu cred ca mai calc curand pe acolo. e mult prea greu si pentru el sa aiba o astfel de zi, cu totul intoarsa pe dos. nu e obisnuit sa doarma asa, afara. totul a fost nou si interesant, voia toate colacele pe care le vedea, toate biberoanele altor copii.... cine crede ca m-am distrat se inseala. am muncit ieri. el s-a distrat in mare parte, dar mai bine mergem noi la plaja... sau, poate mai la toamna, cand e soarele mai bland...mai vedem.
acum, pozele :D


















aici este povestea de dragoste. observati pe foca cu minge albastra o fetita. cand victor s-a dus sa invarta de minge, fetita a cazut si a inceput sa planga. eu: cum te cheama, hai nu mai plange, uite el e victor, hai inapoi pe foca. etc. apoi victor a plecat, eu dupa el. fata, dupa noi, cu mingea lui victor, sa i-o dea. el, nimic, tot figea de ea, se facea ca mai sta.... pana fata s-a plictisit... se vede clar ce final a avut povestea...




















doamne, cred ca o ora si jumatate am stat la postul asta......
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment