roxana...
am tot vrut sa scriu despre moartea lui michael, pentru ca am fost fan mj.
da, chiar am fost, si am recunoscut mereu asta. am colectionat poze, postere, calendare, insigne, albume... am plans cand nu am putut merge la concert... eram cam mica pe atunci, totusi... am vazut filmele, am citit carti... apoi am uitat. am trecut de perioada aia, nu mai era la moda sa fii fan mj. au inceput sa apara scandale.... in sufletul meu nu am crezut niciodata nimic rau despre el. l-am aparat cand venea vorba despre operatii, molestari, etc. nu am intrat in polemici, insa l-am aparat. cu riscul de a fi copilaroasa, l-am iubit. am visat la el, m-am imaginat vorbind cu el...pentru mine a insemnat foarte mult.
si il regret. si imi pare rau ca a fost nefericit. nici o femeie nu l-a iubit, nu a stat langa el sa-i spuna ca e frumos, sa-l mangaie si sa-l ajute. a avut multe fane, multe fete plangeau cu poza lui in mana, lesinau, etc, scenele vestite... isteria mj... dar nici una nu a fost langa el. oare nu a avut nevoie de o femeie in felul acesta? a fost pedofil? nu cred, nu stiu, dar nici nu ma intereseaza. stiu ca a fost bun, a donat mai multi bani ca oricine catre asociatii umanitare si a iubit copiii. nu stiu ce a fost in sufletul lui. am citit mai devreme ca la 50 de eani, el se uita seara la donald duck. mi se pare putin ciudat. ma gandesc la parintii mei, apropiati de varsta lui...nu se mai uita la desene animate. dar de fapt, el nu a fost ca toti oamenii. nu stiu cine l-a cunoscut cu adevarat.
oricum, a fost cine a fost, si a fost mare. nimeni nu poate nega asta. sunt convinsa ca toata lumea l-a admirat pentru ceva. da, l-au si condamnat, l-au comentat, unii chiar se bucura ca a murit. mie imi pare rau. asteptam cu emotie sa-l vad din nou pe scena. dar diseara o sa ma uit pe pro cinema, la concertul de la bucuresti. cand a venit in romania michael jackson... cand a venit pe la noi...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment