roxana...
primul lucru ar fi ca victor a repetat intamplarea cu mancat rahat. numai ca a doua oara a fost pe bune si nu stiu exact cat a mancat. a dormit doar in pamper ca era foarte cald, si cand s-a trezit, pampersul era pe jos, murdar, iar victor gol si murdar la gura... deci, sper sa aiba noroc cu carul.

in alta ordine de idei, l-am dus la plaja la eforie, la ora 8 dimineata. am luat cu noi piscina, dar l-am dus si pe mal, sa vedem daca nu intra totusi in apa. am gasit un golfulet cu apa mica, unde erau numai copii. perfect. in prima faza, victor a facut impresie. eu, mama constiincioasa, l-am dat pe copil cu crema de protectie. si am dat, nu gluma, pentru ca el e foarte alb, ca mine si ca maica-mea, are pielea sensibila si sa fie copilul protejat. buun. crema, alba, nu a intrat foarte bine in piele, asa ca apare copilul meu pe mal, intre copiii aia bronzati, sau cel putin de culori normale.... ca o stafie era! blond, cret si alb. se vedea clar ca nu numai din cauza cremei, dar ea accentua contrastul. ne-am prapadit de ras, toti parintii se uitau la el si zambeau...ce-or fi zis, nu stiu.
important e ca victor, dupa vreo 3 minute se studiat nisipul, a intrat in apa. noi ne-am dus mai departe, l-am strigat la noi, a venit, iar a plecat, iar a venit, mai de mana, mai singur.... a stat in apa 2 ore. a intrat singur cat a putut de departe, cu apa pana la piept, mai mult nu avea curaj. calcam amandoi apa, si ridical el piciorul pana deasupra apei si izbea cu el in apa.... am fost foarte mandra de el. un pestic adevarat, copilul meu si al sotului in totalitate, noi fiind mari iubitori de inot.
ce imi place la el este ca nu raceste, nu se imbolnaveste... imi e teama sa vorbesc despre asta prea mult, ca sa nu schimb norocul... dar pare rezistent. a racit o singura data, anul trecut la sfarsitul verii, si intr-o saptamana i-a trecut. in rest, nu a avut absolut nimic. nu ii dau nimic in afara de vigantol si mancare potrivita. si imi spun mereu ca e asa din cauza ca eu am pus 40 de kg cand eram gravida cu el, si a avut tot ce i-a trebuit ca sa fie sanatos si rezistent. nu stiu daca am dreptate, dar.. sunt multumita ca e asa cum e.

de 2 zile sunt la ploiesti, la parintii mei, eu cu victor. toata lumea se minuneaza cum de fac eu drumul asta de 5 ore cu copil mic, singura. pai, nu mi-am pus problema ca nu as putea. de ce sa nu pot? pot face pauze de cate ori e nevoie, nu ma grabeste nimeni. de obicei opresc la jumatatea drumului, la slobozia, intr-una din benzinarii, unde pot sta cu el la masa, in aer liber sau ferit de fum de tigara. stam amandoi pe scaun si mancam. il mai las sa umble putin sa se dezmorteasca, il schimb, chiar pe iarba, ca am mereu scutec din ala pentru intins sub el, oriunde ma duc cu el.
oricum, copilul se plictiseste. din acest motiv am mereu cu mine grisine, biscuiti, biberoane cu apa... masina ajunge ca o cocina de porci. victor isi face baie cu biberonul, ca a invatat sa il intoarca si ii place sa curga din el... devine si el un porcusor. asta e. mai doarme... mai plange... ce sa facem? pana la urma, ajungem si la destinatie. eu terminata de oboseala, el vioi ca un pitigoi. asa ca il dau pe mana bunicii si ma culc. partea nasoala e ca in astfel de zile el nu mai doarme pana seara. si nici nu mai mananca. bea apa, sau compot sau suc de fructe, dar de mancat, poate doar fructe sau biscuiti. sau paine goala, e acum preferata lui. si alergam pana seara dupa el prin curte. printre caini, pisici, se spala in apa cainilor, mananca din mancarea pisicilor, aduna pietre, e lins pe fata de caini, isi pune nisip in cap... rupe florila maica-mii... de data asta i-a decapitat toate margaretele... se distreaza baiatul.
maine plecam inapoi. ne asteapta ultima saptamana inainte de nunta. sambata suntem nasi. duminica il duc la tulcea la bunicii ceilalti, apoi pana sambata viitoare, liberi in bulgaria cu finii!!! o sa fie cel mai mult timp fara el. dar ne relaxam, la 4 stele, all inclusive, ce n-am vazut noi niciodata! cadou de la fini....asa fini, mai rar. si il mai si considera pe victor cel mai cel copil de pe lume, si chiar au promis sa imi asculte toate sfaturile cand vor avea si ei un copil, numai sa fie ca victor!
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Frumos! Dar poze cu el in apa si printre catei si pisici nu ai? Ca tare mult as vrea sa-l mai vad!


  2. roxana... Says:

    urmeaza si cateva poze, dupa ce le scot din aparat. desi tot nu am prins toate momentele...


Post a Comment