roxana...
cand victor era bebe mic, auzeam plansul lui si stiam ca s-a trezit. e normal. inca din maternitate mi s-a imprimat permanent pe creier. imi aduc aminte ca stateam in salon cu inca 2 mamici. la un moment dat, noaptea, m-am trezit ca plangea victor, l-am auzit in somn. cand am deschis ochii, am vazut ca era lumina aprinsa si celelalte mamici se plimbau si ele disperate cu copiii lor in brate, care urlau si ei.... eu nu l-am auzit decat pe victor, care dormise si el printre urlete, mi-au spus mamicile ca abia incepuse sa planga, iar ele de o ora erau treze, cu copiii urlatori....

oricum, a trecut un an si 3 luni de atunci. si victor inca se trezeste din somn plangand. mi s-a spus ca poate e din cauza ca ii e foame... nu stiu, azi, chiar si dupa ce a mancat, iar a plans... o fi vreun dinte....daca saracutul nu poate sa spuna...oricum, s-a linistit cand a luat telecomanda in mana si acum schimba programele. nu se aude nimic, deci e de bine.
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment