roxana...
cred ca victor va face ceva sport. mereu invata miscari noi.
zilele trecute se aseza pe bratul canapelei in fund si se lasa sa cada pe spate, sau pe burta. am stat langa el mereu, de teama sa nu se arunce cumva in partea cealalta...
de ieri exerseaza cazutul in genunchi, dar are grija sa o faca pe covor, nu pe gresie sau pe parchet. se arunca din picioare in genunchi, si iar asa.
mai exerseaza aruncatul pe mine, cand stam pe canapea. asta e periculos pentru mine cateodata, ca ieri, de exemplu, mi-a spart buza, ca se arunca cu capul pe fata mea. nu stie de frica sau de durere.
ii place in mod special sa-l ridic de picioare, el pune mainile pe covor, apoi il las incet pe spate.
si cand sta la mine pe genunchi, el mereu se lasa pe spate, si daca nu sunt atenta sa-l tin de maini, se arunca cu capul in jos :))
e comic, pt ca trebuie sa fiu mereu pe faza cand face sport. zilele trecute era in picioare pe pat, si dupa ce ne-am jucat o vreme cu aruncatul cu fata in perna, s-a ridicat in picioare si s-a lasat sa cada pe spate. numai ca se apropiase de marginea patului si daca nu-l apucam de picior... nu cred ca-i era bine. asa, a ramas agatat pe marginea patului cu capul in jos si radea..
asta e. nu-l pot impiedica sa se joace, sa incerce lucruri noi care-l distreaza, dar trebuie sa fiu cu ochii pe el tot timpul. si abia am inceput...
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment