roxana...
victor a avut primul lui conflict cu un baietel.
se pare ca unii copii sunt mai violenti din fire. un baietel, in timp ce era tras de mana de mamica lui, i-a tras una peste fata lui victor, in timp ce trecea pe langa noi. mama lui i-a tras si o palma la fund si l-a certat. eu nu am zis nimic, nici victor. problema e ca am mai stat pe acolo sa ne jucam, si noi si baietelul cu pricina. el avea cam 2 anisori si ceva. eeei, si de fiecare data cand il vedea pe victor, ii mai tragea cate una, il impingea.... mama lui il certa de fiecare data, saraca, ii mai tragea cate una la fund...eu tot nu am zis nimic. ce era sa mai zic? baietelul se razbuna pe victor ca il certa mama lui, banuiesc. pana cand la ultimul conflict, victor a inceput sa planga... mama lui atunci i-a tras si o palma peste fata, a inceput si el sa planga.... am zis si eu ca victor oricum e obosit si trebuie sa plecam...
nu stiu daca ar fi trebui sa fac altceva. mama aceea era mereu cu ochii pe el si cum il vedea ca se ia de victor, ii tragea imediat cate una. si daca vedea numai ca se apropie de noi, venea imediat pregatita.
cred ca ne vom mai intalni cu el la gradinita, unde mergem sa ne jucam. e singurul loc de joaca acceptabil din cartier. sunt curioasa cum se vor intelege data viitoare.
Etichete: | edit post
5 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Of, saracul copil, la urma urmei face si el ce vede ca ii face mama lui :( Imi pare rau pt Victor....


  2. roxana... Says:

    asa e, din pacate... sper numai ca victor sa nu fie din ala care plange cand e lovit si atat...nu vreau nici sa se bata, dar nici sa nu zica nimic...


  3. Zicolorata Says:

    Pai, vezi, asta depinde ff mult si de ce exemplu le dam noi. Dc si noi stam si ne facem ca nu vedem, va zice ca asa e ok. Daca sarim la bataie, iarasi va spune ca asa tb facut. E taaare greu sa gasesti calea de mijloc....


  4. Roxana, cred ca, daca poti, ar trebui sa o opresti pe mama copilului sa dea in el pentru ca a dat in copilul tau. macar ii rapesti un pretext de a-si lovi copilul (obsesia mea)

    si daca te simti in stare, sa mediezi tu situatia. copiii mai agresivi, rasfatati etc. raspund mai bine in fata unei persoane straine decat in fata propriului parinte. de cate ori incearca sa loveasca, ii iei manuta si ii spui ca nu loveste, poate daca vor sa se joace impreuna. la fel, pe acelasi ton ferm, ori de cate ori incearca.

    daca nu tine si nu tine, cel mai bine ii dai lui victor altceva de facut si il indepartezi. desi pe la 2 ani m-as mira sa nu tina schema...

    pup mami si copilul blod si cret!


  5. roxana... Says:

    acum incep sa-mi dau seama ca e greu de educat copiii... si eu sunt mai retrasa de felul meu si evit sa ma amestec, ma tem sa nu se supere mama lui ca ma bag peste autoritatea ei... fiecare face cum crede mai bine...a fost prima situatie de aceste gen si am ezitat sa zic ceva. invat eu...
    merci pt sfaturi. va pup


Post a Comment