E-F
roxana...
Elefantul

Elefantul sub o frunza
A zarit o buburuza
Ce te-ascunzi tu gaza mica?
Te-am vazut si-mi este frica.
Tine-ti calea inainte
Eu sunt mare, dar cuminte.


Familia mea

Suntem cinci oameni in casa
Ca i-am numarat la masa,
Tata, mama si bunicul
Bunica si eu, piticul.

Tata-i bun si serios
Muncitor si respectuos
Despre mama ca sa-ti spun?
Nu am voie sa-i ascund
Fapte rele, ghidusii,
Cand le fac ca alti copii.

Bunica imi da povata,
Cum sa ma port in viata,
Va spun de bunic apoi,
C-a fost primul in razboi.


Fetita cu fundita

O fetita cu fundita
Se ducea la gradinita
Si mamica o-ntreba:
"Un' te duci fetita mea?"
"Ia ma duc la gradinita
Sa ma fac o doctorita
Dar taticu-i suparat
Ca n-are si el baiat".


Fiecare pui
Fiecare puiAre mama luiSi eu tot asaAm mamica meaAm o papusicaUite-asa de micaSi-o-ngrijesc mereuCa-i sunt mama eu.


Fiind baiet paduri cutreieramMihai EminescuFiind baiet paduri cutreieram Si ma culcam ades lânga izvor, Dar bratul drept sub cap eu mi-1 puneam S-aud cum apa suna-ncetisor. Un freamat lin trecea din ram în ram Si un miros venea adormitor. Astfel ades eu nopti întregi am mas, Blând îngânat de-al valurilor glas. Rasare luna, -mi bate drept în fata: Un rai din basme vad printre pleoape, Pe câmpi un val de argintie ceata, , , Sclipiri pe cer, vapaie preste ape, Un bucium cânta tainic cu dulceata, Sunând din ce în ce tot mai aproape... Pe frunze-uscate sau prin naltul ierbii Parea c-aud venind în cete cerbii. Alaturi teiul vechi mi se deschise: Din el iesi o tânara craiasa, Pluteau în lacrimi ochii-i plini de vise, Cu fruntea ei într-o marama deasa, Cu ochii mari, cu gura-abia închisa; Ca-n somn încet-încet pe frunze pasa, Calcând pe vârful micului picior, Veni alaturi, ma privi cu dor. Si, ah, era atât de frumoasa, Cum numa-n vis o data-n viata ta Un înger blând cu fata radioasa, Venind din cer, se poate arata; Iar paru-i blond si moale ca matasa Grumazul alb si umeri-i vadea. Prin hainele de tort subtire, fin, Se vede trupul ei cel alb deplin.


Flamingo
Flamingo, pasăre ciudatăPe doua beţe cocoţatăCu gât de lebadă frumosCu ciocul cam întors pe dosDe ce eşti tu atât de rarăŞi nu te-arăţi la noi în ţară?


Fulgul de zapada
Pe obraz, pe nas, pe umar,Tot cad fulgii fara numar.S-a oprit in palma unul, Iute, iute inchid pumnul.Desfac pumnulUnde-i fulgul?S-a topit in palma meaCa o lacrima de nea.


Furnica
O furnică duce-n spate Un grăunte jumătate. Încotro fugi surioară? Ia, mă duc şi eu la moară Şi-s grăbită, şi-s grăbită, Că m-i casa ne-ngrijită Şi mi-s rufele la soare Şi copiii-mi cer mîncare. Că la noi în muşuroi Nu e timp pentru zăbavă, Că de n-am fii de ispravă Ar fii vai ş-amar de noi
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment