roxana...

1,2,3 ...

1,2,3, il stiti pe mos andrei?

1,2,3,4, s-a-necat cu lapte acru

1,2...5, si-a turnat si in opinci

1,2,...6, vine baba si-l descoase

1,2,...7, ba se supara si-l bate

1,2,...8, mos andrei se suie-n pod

1,2,...9, si gaseste multe oua

1,2,...10 babei supararea-i trece!

2
Suntem 2, sora si frate,
Inimioare-ngemanate,
Ne-ajutam mereu frateste,

Unde-s doi puterea creste.

Patru Anisori Sprancene

Patru anisori sprancene
Ochisori umbriti de gene
Si gurita conturata
De un strat de ciocolata
Degetele curioase
Gata ca sa tot descoase
Lucrurile de prin casa
Top in pat si zdup sub masa.

Refren:
Nici o clipa de ragaz
Nu umbla la aragaz
Portocala nu-ti mai place
Lasa prizele in pace
Nu cu pixul pe pereti
Vai, tu faci cat cinci baieti
Vai, tu faci cat cinci baieti.

Patru anisori zburdalnici
Au nevoie de trei paznici
Ca sa-nvete sa se poarte
Asa cum scrie la carte
O carte de oameni mari
Care nu mai vor sa stie
De vremea cand ei traiau
In tara copilariei.

Refren:...

5 ani

Cine zice ca sunt mic

Am 5 ani si sunt voinic

Dimineata cand ma scol

Ma spal pe maini, pe gat, pe fata

Fara nici un ajutor

Tiii, ce rau m-am incaltat

Stangu-n dreptu' l-am bagat

De ce radeti?

Nu-i nimic, am 5 ani si sunt voinic!

8 Martie

Ultima ninsoare-a prins sa cearna

Fulgul moale-a sarutat tapsanul,

Mama, cand nici nu-mplinisem anul

Tu mi-ai aratat intaia iarna.

Mi-ai purtat manuta peste nea

Ca sa simt ca-i moale si e buna

Si-ai privit cu mine, impreuna

Turturii ca un tais de stea.

Toate anotimpurile-apoi

Rand pe rand le-ai colindat cu mine

Ca sa-nvat mai iute si mai bine

Mandrele privelisti de la noi,

Si-n casuta mintii sa incapa

Bogatia atator intelesuri,

Cate salcii se rasfrang in ape,

Cate spice se indoaie in sesuri.

Tu, intaia mea invatatoare

Cu povete drepte calea-mi sameni

Si ma-ndemni spre dragostea de oameni

Ca spre cel mai drept dintre izvoare.

As dori sa te iubesc mereu,

Sa-ti mangai cu mana mea cea mica

Bluza mirosind a levantica,

Mama, cand ma strangi la pieptul tau.

Ultima ninsoare-ncarca merii

Dar curand ce plini vor fi de floare!

Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment