roxana...
am ramas putin in urma cu evenimentele, asa ca fac putina reactualizare.
in bulgaria ne-am odihnit, ne-am plimbat, am mancat, am stat la piscina si atat. marea nu ne-a atras asa de tare, ca doar tot pe asta o avem si acasa. dar sa stai la piscina degeaba... asta a fost ceva nou....
asa, impresii:
hotelul - zic ei, era de 4 stele... hm... cum a fost prima mea experienta cu 4 stele, nu am termen de comparatie, dar nu prea parea. oricum abia in ultima zi am descoperit ca restaurantul era, de fapt, de 3 stele... asa ne-am explicat si mancarea
mancarea - multa, variata si fara gust. mie de felul meu imi place sa mananc, imi place mancarea buna. dar acolo nu am gasit nimic despre care sa pot spune: da, asta imi place, e deosebita. am gustat din tot ce mi s-a parut mai interesant, dar baza la mine in farfurie a fost paine prajita cu unt, un fel de sunca presata si rosii. aa, si supa aia a lor de iaurt cu castraveti acrii si marar. da, aia mi-a placut. era rece si buna. partea proasta a fost ca nu ne dadeau suc decat o chestie naspa rau, de la dozator, bere la fel, in rest, totul costa.( asa ca eu una am baut doar apa). de la agentie ni se spusese ca "ultra all-inculsive", cum am avut noi, insemna ca sunt incluse bauturi gen fanta, cola, etc. nici vorba. singura deosebire fata de all-inclusive era ca beneficiam de bauturile alea infecte si dupa ora 22...
serviciile la hotel - o femeie care spala pe jos si inchisese o usa de acces in hotel, mai ca n-a injurat-o pe fina mea ca a vrut sa intre pe usa aia. i-a intors spatele. nici o explicatie, nimic, nici gesturi de genul "intrati pe usa cealalta"... in rest, intrau in camere si schimbau lenjeria si prosoapele.... totul trebuia tinut sub cheie. eu am venit de acolo cu o expresie noua: intr-un hotel de 4 stele nu lucreaza oameni de 4 stele" sa vedeti de ce:
- am vazut scris prin cateva locuri, inclusiv in lb. romana, sa nu lasam in camere bani sau lucruri de valoare, sau sa le lasam in seif ( probabil pt o taxa, pt ca nu am vazut nici o cheie, deci cred ca era la receptie) bun, am inteles, am carat cu noi banii, ca altceva nu aveam de valoare. nu ne-am dus cu bijuterii sau alte chestii. dar, niste romani au patiti-o. chiar in ziua cand plecau, au descoperit ca le disparusera 9 milioane (900 lei). au facut scandal. lasasera portofelul cu lei in camera. eeei, eu am fost de parere ca prostia se plateste. finii mei, inclusiv sotul nu erau de acord, ca nu e normal, ca e hotel de 4 stele, ca nu stiu ce. nu m-au putut convinge. asa ca...asta e. mai ales cand esti avertizat. aa, si mai spunea tipa ca observase ea ca mai lipseau 50 lei, 100... a crezut ca i se pare, si a lasat in continuare banii in camera, in fiecare zi... atunci, ce sa mai zic. in plus, cum dovedesti ca ai avut suma aia? asa pot spune si eu ca am avut 5000 de euro... dar dee ce i-am lasat in camera?
- mi-a placut ca aveau o echipa de animatie. se ocupau de organizare de intreceri in piscina si jocuri cu copilasii, cantecele, etc. asta mi-a placut.
parcarile - la hotel de 4 stele aveau loc in parcare 20 de masini. asa ca, va imaginati... cum spuneau si ei, de la receptie : big problem! asa ca am parcat masina la alt hotel, unde in permanenta am vazut locuri goale. 10 leva pe zi, 5 daca nu vrei chitanta... ha ha...
plaja - mai curata decat la noi, dar tot sezlonguri si umbrele. ei aveau delimitata cu o sfoara "pay zone" , si apoi, dincolo, iti puteai pune un prosop pe nisip. daca ma gandesc bine, si la noi am vazut asta in mamaia. oricum, la ei era sfoara pusa si la 2m de apa, deci chiar pe mal, unde era nisipul ud, puteai sta fara sa platesti.
nisipul - pentru ca am fost la "nisipurile de aur" - da, era parca ceva mai galben decat la noi. am vrut sa iau intr-o sticla, sa fac un "ceva" decorativ acasa, dar am uitat
oamenii - mai "tigani" ca la noi. si la ei se fura, si la ei ti se vorbeste urat, si acolo sunt nationalisti... ne-am amuzat intre-o seara pe faleza, la o terasa. eram chiar in prima seara, disperat sa bem ceva bun. (am fi putut sa ne luam ceva din romania, dar...noi mergeam la 4 stele nu? ) ei, si cerem noi cola. da, aveau, normal. reactia noastra a fost de usurare, dar a ospatarului a fost de ofuscare. ne-a zis ceva de genul ca nu suntem in africa... am incercat noi sa-i explicam, cu hotelul.... nu parea sa fi inteles, ca am ceut eu apoi un cappy, si m-a intrebat " de portocale?" am intrebat de care mai avea, iar el si-a dat ochii peste cap inainte de a-mi insira si alte variante. am ales portocale.
preturile - sincer, mi s-a parut mai scump ca in mamaia. am dat 5 leva pe o sticla de nestea, adica aprox 10 lei. 10 leva parcarea pe zi e mai scump ca in eforie, unde iti cer acum 10 lei pe zi. noi am facut paritatea cam asa: 1 euro = 2 leva =4 lei. asa, de orientare.


cam atat. am si cateva poze.




Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment