roxana
un nou an.
ca multi altii, mi-am propus o gramada de lucruri pentru 2010, si in principiu, pentru restul vietii...

in primul rand, si eu si sotul meu ne-am lasat de fumat. eu am fumat ultima tigara acum o ora, el la 12 noaptea, inainte de anul nou. adica anul trecut, cum ar veni...

in al doilea rand, am realizat amandoi cat de important e copilul pentru noi. adica stiam noi, dar azi ne-a luat prin surprindere cum ne-am simtit cand ne-am dus sa-l luam de la bunici, si mai ales faptul ca si el se bucura sa ne vada, si voia sa plece cu noi... nu se mai dezlipea de noi, nu mai voia sa plecam din camera unde era el, mereu ne cauta, de striga daca ieseam... se temea ca plecam si-l lasam iar...puiul nostru stie cine suntem!!!! in ultimele doua zile cerea albumul cu fotografii sa se uite la pozele cu noi... ce inspirata am fost ca am facut albumul ala pentru mamaie...

si am mai auzit noi astazi ceva intr-un film, chiar inainte sa plecam dupa copil: joaca-te cu copiii tai acum cat sunt mici, si te vor aproape, ca peste cativa ani vei cersi tu putina atentie din partea lor... asa ca avem de gand sa tinem cont si de asta.

si mai vrem sanatate. si pentru asta, pun un link, asa ca un wake-up call, pentru cine doreste: http://zicolorata.blogspot.com/
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Deci v-ati lasat de fumat?? Tu, mai ales? Am sa va urmaresc cu interes ;)


  2. roxana Says:

    da, cu toate ca eu.... mai fur cate una la munca :D dar acasa nu mai fumez deloc...


Post a Comment