roxana
sau cum am pierdut eu 400 de lei din cei 6 pe care trebuia sa ii iau...

stiam ca trebuie sa depun un dosar pe undeva, in care sa anunt ca m-am intors mai devreme la munca din concediu ce crestere a copilului. stiam asta de cand am intrat in concediu. insa am amanat sa depun dosarul. nu stiu sigur de ce. am avut hartia necesara de la inspectorat inca din octombrie. ce m-a facut sa nu ma duc la primarie? ce am tot facut in timpul asta?
habar nu am. sincer, m-am gandit ca se vor da banii si din urma, ca doar am muncit, nu?

nu. nu se dau din urma. voi lua doar de azi, de cand am inregistrat dosarul, pana face baiatul 2 ani. adica fix doua luni, de pe 13 pe 13, asa s-a nimerit.

nu intereseaza pe nimeni ca m-am dus la munca de la 1 septembrie. conteaza cand am depus afurisitul de dosar! care trebuia depus la 15 zile de la reluarea serviciului...

asta ca sa-mi fie invatatura de minte...nu ca ar fi cine stie ce suma, desi daca te gandesti cate jucarii ii puteam lua cu banii astia...ii puneam rolete la geam sa nu mai intre soarele ziua cand doarme... carti, ursuleti...eheee
Etichete: | edit post
0 Responses

Post a Comment