roxana
da. nu pe mine personal. citea despre persoane care isi numara pasii in timp ce merg, si intreba, retoric, desigur, cate de dement sa fii sa iti numeri pasii in timp ce mergi.
ei bine, eu imi numar pasii de cand ma stiu. nu stiu de ce, nu imi aduc aminte niciodata cand am inceput sau daca incep cu 1...doar imi dau seama la un moment dat ca urmaresc cadenta pasilor 21,22,23...acum, ca ma gandesc la asta, nu cred ca imi aduc aminte sa fi numarat vreodata 16-17-18...cred ca numai de la 20 in sus, ca se pot spune in 2 pasi :D

poate chiar sunt dementa :)) oricum, pentru mine un lucru care ma caracterizeaza, este piticul meu, particularitatea mea, neuronul meu de nebunie. mi se pare ca e ceva interesant la mine.

mircea badea ma crede dementa :))) asta nu o sa ma impiedice insa sa-l ascult in continuare. pentru ca ma face sa rad de fiecare data. azi m-a amuzat cu un nume: babi minune. exact asa cum am scris a spus el, se amuza si el spunand asa cum ma amuzam eu auzind.

deci nu mai conteaza ce crede el despre faptul ca eu imi numar pasii cand merg.
Etichete: | edit post
5 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Inseamna ca si pe mine ma face dementa :))) Si eu numar toate scarile pe care le urc/cobor, dar mai numar si sarmalele, chiftelele, ardeii umpluti pe care ii fac...

    Si il urmaresc pe Mircea Badea tot fiindca ma amuza :)))


  2. roxana Says:

    e prima oara cand am fost vizata de ceea ce a spus:)) si hai ca e normal sa numeri sarmalele, dar si chiftelele???? eu numar clatitele :D


  3. roxana Says:

    si scarile intotdeauna le pot cobori si pe intuneric, pentru ca stiu exact cate trepte sunt pe fiecare scara :D


  4. Zicolorata Says:

    Fireste ca si chiftelele. Si numar si eu clatitel, doar ca uitasem de ele. Si sigur mai numar si altele doar ca nu imi aduc acum aminte. Galustele din supa. De fapt numar cam tot ce se poate numara.... sunt dusa, nu? :)))


  5. Eu calculez suprefetele incaperilor masurandu-le cu pasul, asta se pune?


Post a Comment