roxana
gata, a inceput. de azi copilul meu urcat prima treapta a sistemului...sau prima a fost bona...sa zicem totusi ca acum incepe totusi sistemul.

adica l-am dus la cresa, mai!

mama mea urma sa vina sa stea cu noi din februrie, insa nu se mai poate. bona mea incepe si ea munca prin martie, asa ca a trebuit sa gasim o solutie. nu am avut chef sa mai caut bona, pentru ca nevoile mele sunt destul de reduse, si nu stiu daca mai gaseam pe cineva ca gabi.

asa ca am cautat gradinita particulara, care sa aiba si sistem de cresa. am gasit, si inca nu prea greu. important e sa ai cu ce sa platesti, in rest, cam de toate gasesti..

azi ne-am dus sa vedem cum e acolo. am sunat initial, si ne-a spus directoarea ca putem merge oricand sa vedem, locuri au, daca ne place vorbim mai multe.

femeile de acolo au zis sa-l lasam pe copil sa vedem daca sta, cum se acomodeaza...si l-am lasat. nu avea nimic pregatit la el, nici pampers, nici sticla cu apa..
a stat victor fara probleme! nu a plans deloc, s-a jucat, a mancat doua feluri de mancare, a dormit...iar la 4, cand s-a dus taticul lui sa-l ia, i s-a comunicat ca victor este pe olita si nu poate fi deranjat :)))) evident ca nu a facut nimic...

nici nu ma asteptam la mai putin din partea lui, ma refer la acomodare. el merge la bona de cateva luni, stie ca ramane undeva si doarme si mananca, si mami vine intotdeauna si il ia acasa. pana, aici, nimic deosebit. sa vedem daca suporta asta iin fiecare zi.

sa vedem cum ne este noua sa stam atatea ore singuri acasa...
sa vedem cum ne descurcam in zilele cand eu am ore pana la 7, mihai vine si el tot la 7, si victor trebuie sa fie adus acasa la ora 5!
sa speram ca nu vor fi foarte multe zile de genul asta...cateva pe luna, dar gasim noi o solutie.

important e ca megem la gradi!
Etichete: | edit post
2 Responses
  1. Zicolorata Says:

    Mai, felicitari!!!! E mare lucru ca e deja acomodat!


  2. roxana Says:

    merci! stiu ce probleme pot avea mamicile cu copiii dusi la cresa sau la gradi, stiu si tu ce ai patit... ma bucur ca nu am trecut prin asa ceva. oricum, nici cand am inceput sa-l duc la bona nu a facut urat :)


Post a Comment